24 Şubat 2011 Perşembe

Bizi isterseniz arayabilirsiniz. şehrinize kültür sanat taşıyoruz.
filiztosyali@yahoo.com
0533-6666903
Yaz kampı rezervasyonlarımız da bu numaralardan yapılır.
Kamplarımız Bodrum Bitez yalısında çocuklar için. Kültür Sanat ve iletişim. daha iyi konuşan, dinleyen, anlayan ve yazan, yüzen, film çeken, tiyatro sinema ve Tv bilgileriyle donatılıp oyunculuğunu sergileyebilme olanaklari.
Güzel konuşma ve dinleme bir sanat. Okul başarısı sosyal yaşamdan geçer. MUTLU çocuk çalışır. Üreten çocuk kendine güven kazanır. Kariyerinizin başında mutlaka kamplarımızda bir 10 gün geçirmelisiniz










Tekirdağ'da güzel bir alışveriş merkezinin KÜLTÜRE ayrılmış salonunda başlayan okuyucularımla buluşma günüm Tekirdağ İlk öğretim Okulunda devam etti. Bütün caddeler isimleirmizle donatılmıştı. Tekirdağ Belediyesi yaptığı etkinliğe büyük önem verdi.
İstekli, okuyan ve okumayı ayrıcalık sayan öğrencilerle buluşmam, öğretmenlerle tanışmam, beni çok mutlu etti. hepsi birbirinden tatlıydı, birbirinden güzeldi. Onlarla beraberce çok güzel bir ETKİNLİK GERÇEKLEŞTİRDİK. Onlara Doğa Edebiyatından kamp projelerimizden söz ettim. Çok heyecanlandım onlardaki enerjiyi taşımak istedim. Kitap sevgisini bana yaşattılar. yazar olmanın keyfini sürdürdüler. Gelene kadar çiçekleri kokladım. O güzel demete sıkı sıkı sarıldım. Sesim şu an kısık ama olsun. Aldırmıyorum. hafta sonu seminerime hazır olacağım inşallah o gücü kendimde görebiliyorum. Çocuklar sizi seviyorum

Hiç yorum yok: